Palautukset

Vaihto- ja palautusehdot
Kuluttaja-asiakkaalla on oikeus palauttaa tilauksen tuotteet tai osa siitä 14 vuorokauden kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.

Palautusoikeus ei koske asiakkaalle mittatilauksena tehtyjä tuotteita, meidän verkkokaupassa esimerkiksi asiakkaan toivoman jauhatuksen mukaan jauhettuja kahveja.

Palautusohjeet
ENNEN tuotteen palauttamista tarvitset ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksemme asian hoitamisesta joko sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@mandragora.fi tai puhelimitse +358 400 470 713

Voit palauttaa tuotteen/tuotteet ilman kuluja Postin kautta, käyttämällä postin asiakaspalautuslomaketta (saa Postista). Osa osoitekortista jää sinulle kuitiksi palautuksesta.

Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:

• asiakasnumerosi (jos sinulla on), nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi
• pankkitilinumerosi tilauksen hinnan palauttamiseksi (jos maksutapana Klarna, emme tarvitse tilinumeroa)
• kopio lähetyslistasta tai tilausnumero

Pakkaa palauttamasi tuotteet hyvin, sillä maksamme palautukset vain ehjistä tuotteista. Tuoteen hinta palautetaan tilillesi, kun tuote on todettu myyntikuntoiseksi.

Mikäli koko tilaus palautetaan, vähennetään palautettavasta kauppasummasta alkuperäiset toimituskulut.

Palautus tulee osoitteeseen: Mandragora, Asiakaspalautus, Rovakatu 26, 96200, Rovaniemi. Voit tehdä palautuksen myös myymäläämme.

Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen. Saat tästä ilmoituksen sähköpostiisi.

Saitko väärän tuotteen?
Pahoittelemme tapahtunutta! Ilmoita virheestä heti asiakaspalveluumme. Pyrimme korvaamaan virheen ensisijaisesti toimittamalla oikean tuotteen mahdollisimman pian. Jos tämä ei ole mahdollista, palautamme tuotteesta maksetun hinnan tilillesi. Palauta virheellinen tuote takaisin meille.

Oliko tuote vaurioitunut?
Pyrimme aina pakkaamaan lähetyksemme hyvin, jotta tuotteet saapuisivat ehjinä perille, mutta valitettavasti joskus kovakourainen käsittely matkalla voi aiheuttaa sen, ettei tuote saavukaan perille ehjänä. Siis jos paketti on vioittunut matkalla, on siitä tehtävä välittömästi reklamaatio Postiin. Sitten ota heti yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksesi uuden tuotteen toimituksesta ja mahdollisen viallisen tuotteen palautuksesta.

Rajoitukset

  • Emme korvaa muulla tavalla, kuin meidän Postin kanssa solmiman asiakaspalautussopimuksen kautta, palautettujen tilausten palautuskuluja. Mikäli et käytä tarjoamaamme mahdollisuutta kuluttomaan asiakaspalautukseen, vaan maksat palautuksen kulut itse, emme korvaa näitä postikuluja jälkikäteen.
  • Jos asiakkaan lähettämä asiakaspalautus katoaa postissa, korvaamme kadonneiden tuotteiden hinnan vain, jos tilaajalla on lähetyksen seurantakoodi ja palautuksen yhteydessä postista saatu kuitti, jolla korvausta voidaan hakea.
  • Virheellinen toimitusosoite: Posti palauttaa meille virheellisillä osoitetiedoilla lähetetyt lähetykset. Asiakas vastaa antamansa toimitusosoitteen oikeellisuudesta. Toimitusosoite tulee yksilöidä tarkasti ovessa näkyvän nimen, katuosoitteen ja postitoimipaikan mukaisesti. Nimen perässä tulee käyttää c/o merkintää, jos saajan nimi on eri kuin ovessa tai postilaatikossa ilmoitettu (esim. "Vastaanottajan nimi" c/o "Ovessa oleva nimi"). Mikäli siis olet tilatessasi ilmoittanut toimitusosoitteesi väärin esim. postinumeron tai puhelinnumeron, perimme palautuksesta ja uudelleen lähettämisestä aiheutuneet postikulut täydellisinä.
  • Huomioithan, että kun jätät tilauksesi noutamatta, perimme siitä aiheutuvia toimituskuluja. (Jos haluat peruttaa tilauksesi, näin voit tehdä ennen tilauksen toimitusta otamalla yhteyttä asiakaspalveluun. Jos et ole tyytyväinen tuotteisiin, voit tehdä palautuksen tämän sivun ohjeiden mukaan sen jälkeen, kun otat yhteyttä meihin.)
  • Emme myy tuotteita henkilöille, joilla on erääntyneitä laskuja Mandragora Oy:lle tai henkilöille, jotka toistuvasti ilman aiheellista perustetta palauttavat tilaamansa tuotteet tai muutoin käyttävät väärin tarjoamiamme palveluita.